Hiho

Heeeej! ; ) ( haha )

Nu har Lajnus och jag varit på bio. Den var faktiskt bra, väldigt bra! :) Den ska vi hyra sen! ;D
Rolig och bra, ( äkta tjejfilm dock.. )..

Hihhi, vet ni!? GISSA vem Lina och jag såg på vägen hem, på bussen.. Jo mina damer och herrar. Vi såg nämligen ( var beredda, ni kommer skrika när ni läser. Vi har så himla mycket respekt för det här så att det inte är sant, håll i er! ) .. DANNY( för er som inte hänger med i utveckligen, idol-danny. ) respekt, eller hur!?
ooookej, jag hoppas ni förstår ironin..


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elli

Och ni som inte ens frågade om autograf..
haha ;D

Postat av: Petra

Hahah nej. Jag hade inge papper! :D

2007-01-04 @ 14:53:00
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Linda

Va coolt!
TYcker att Danny skulle ha vunnit idol 2006 ;)
Btw, jag har faktiskt också sett honom, de var han och en annan kille från idol som var gatumusikanter på drottninggatan i stan :P

2007-01-04 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback