LUKTER/DOFTER?

Jaa.. vad ska man säga? betyder lukter att det är äckligt, och dofter att det är gott eller?
jaja, det var inte dit jag ville komma!

Det finns så himla härliga..dofter(?).. Några man verkligen fastnar för. Som när man eldar i öppna spisen, det luktar så mysigt (btw så känner jag lukten just nu..), vanilj..det luktar ju så underbart! ..och den lukt vi har turen att få här i tyresö(jag vet inte om man känner den på andra ställen..?), pepparkakor! några gånger varje år när man är ute så känner man doften av pepparkakor, nybakta.. Ingenting slår det! jag älskar det

"everything you sad to me means nothing, even words of sympathy mean nothing
"
- Mcfly - Nothing

Kommentarer
Postat av: Elli

åh, pepparkaksdoften! den känner jag igen. brukar lukta papparkokor när vi tränar på ip på somrarna :)

Postat av: Petra

jaa, visst är den riktigt god? :)

2007-02-24 @ 12:40:48
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback