DÖDEN

Jag är inte rädd för döden, det har jag sagt förut. Jag är nyfiken, mer än rädd.
Jag skulle inte ha så mycket emot att dö, faktiskt. Jag har ingenting jag vill göra mer i livet, jag vill inte bli så mycket äldre. Däremot vill jag inte lämna de människor jag tycker om, det är det största problemet..
Man försvinner väl bara inte? så.. om jag nu skulle dö, då kanske jag bara kommer till något annat ställe, och kommer ihåg alla jag tycker om. Det skulle jag aldrig klara av. Och jag skulle heller aldrig våga ta livet av mig, så ni behöver inte vara oroliga(om nu någon är det..)..

Sen en annan sak..
Jag vill så HIMLA gärna få svar på det, vad kommer efter universum? Alltså, det sägs att det är oändligt men.. vad kommer då efter oändligheten? någonstans tar ju allt slut, och där det tar slut börjar ju något annat! även om det inte är något annat än vitt, så är det nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback