Definiera lång?

Jaha.. Idag var ingen speciell dag.. Jag var hos skolsystern på någon hälsokontroll, ja man äääälskar ju sånna, vem gör inte? Jo, jag gör inte.
Men.. se, det var inte så farligt.. Hon var väl rätt trevlig. eller nått.. Men vetni vad hon sa!? Hon sa, "Du är lång och smal!" öhm..okej, har du sett de andra i världen? jag är typ kortast i världen? LÅNG!?!!?
Jaja, jag tar väl det som att jag är lång för min vikt? eller nått..

Jaha, på lördag drar jag och Jenny( och alla andra.. ) till Bjursås över dagen, ska bli sehr trevligt! Sen händer det väl nått kul på söndagen också. Sen ska jag va med Lajnus och planera på måndag.
och på tisdag, TISDAG, är det GE-GALAN!!!!!! Woohooooooooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback