AJ!

Vet ni vad jag lyckades göra igårmorse? Klockan var 5, jag var trött, nervös och ja..TRÖTT!
Jag skulle sätta på mig en tröja, och på något sätt(fråga mig inte hur) lyckades jag fastna med ögonlocket(!) i blixtlåset på tröjan.. ajajajaj! det gjorde otroooooligt ont, och.. vad gör man? jag sitter fast, det gör jääätteont, det går inte att röra på blixtlåset, jag ser ingenting, alla sover.. Ja, på något sätt fick jag bort det där i alla fall, och belönades med ett svullet ögonlock som numera har en röd fläck... wiiiiie!

Kommentarer
Postat av: Lajni

Ja det är ett mirakel... Dock inte ett så trevligt sådant... :S

HAHAHA! jag garvar varje gång jag tänker på hur rolig du måste ha sett ut :) hahaa :P

Postat av: Petra

Haha, ja. Det måste sett lite kul ut. Fast iofs var ju hela jag innanför tröjan!

2007-02-18 @ 19:24:14
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback