TVÅNGSTANKAR?

God morgon!

Ännu en skoldag ska strax påbörjas, frågan är hur mycket jag kommer få gjort idag, troligtvis ingenting. Fast med den inställningen kommer jag ju ingen vart. Sov dåligt inatt, somnade sent men är ändå inte särskilt trött. Ikväll är det ingen hemma förrän vid typ 8, får se om det händer någonting.

Jag förstår inte varför alla måste irritera sig så mycket på att jag rör på saker hela tiden. Jag är ledsen att säga det, men jag måste verkligen göra det. Jag kan inte koncentrera mig och jag mår inte bra om jag inte får göra det. Det kan vara att jag petar lite på en penna, det räcker. Ja, jag har väl någon så kallad tvångstanke, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Det känns riktigt komiskt när folk tar bort sakerna från mig, och jag sitter där som ett fån. Jag kan inte göra någonting! Jag börjar flacka med blicken och får ett nervöst sammanbrott. Varför kan jag inte bara få riva sönder den där servetten, rita den där krumeluren, gnida på det där suddet? Det får mig att må bra. Låt mig få göra det.

Kommentarer
Postat av: Bex

Haha, Petra då är vi två! jag måste alltid röra på saker och ting! speciellt duvet såndär ringklocka som brukar finnas vid hotellreseptioner? dom är jag tvunga och ringa på! höhö ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback