TORSDAG

Ny dag, nya tag brukar man ju säga. Hur som helst var jag på kasst humör imorse, och hade absolut ingen lust att gå upp. Men jag pallrade mig ändå upp. Sen har jag varit allmänt seg hela dagen, förutom på idrotten då jag faktiskt var på G! Det var faktiskt kul, med lekar och grejer, det är ju sånt som förut gjorde idrotten rolig. Nu är det bara betyg, betyg, betyg som gäller. Vi hade i alla fall bra "laganda" och jag kämpade så gott jag kunde. Det är dock helt sjukt vad folk kan ta saker seriöst! Som D, som blev grymt arg och skrek när han åkte ut på spökboll. Hur töntigt låter inte det? Herregud, väx några meter och skärp dig.

På BGn blev jag plötsligt överaskad av en pappersboll rakt i nyllet. Och vem hade kastat den!? Jo, Henke. Snacka förvånad jag blev, det var ju ett hårt kast! Men ja, ett gott skratt förlänger livet. Idag har mamma övernattning på jobbet med femåringarna, åh vad kul det var! (när jag var fem alltså) När vi stöpte ljus, åt donken-mat och massa annat roligt. kommer ni ihåg? Jo, jag ska i alla fall med mamma när hon handlar åt barnen, så ska jag också få lite fett käk :)

Jag har sett hemsk ut idag, ha överseende med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback