TORSDAG.

Idag var det idrott på Tyresö Gym. Det var kul. Jag älskar att träna! Jag hade skrivit upp mig på gymmet, men JO tvingade iväg alla på core de första 30 minuterna. Jag var skeptisk, eftersom jag gått på core förut och tyckte det var skittrist. Men idag var det helt okej, och det kändes skönt att träna, det blir inte samma sak när man bara gymmar. Sedan gick jag och Emelie till skolan, vi orkade inte vänta på bussen. Och sen satte jag mig och pluggade lite, men det gick ju inge vidare.

Sedan var det dags för redovisning i kursen, trodde att jag skulle sumpa det när jag hade Calle. Men det visade sig vara kul, även om jag inte hängde med i svängarna alltid, och sa lite fel så märkte Calle att jag förstod(och samma med de andra) så han tyckte vi gjorde ett bra jobb, och sa att det var inte så många som slapp den skriftliga biten(som vi iofs redan skrivit) men vi slapp lämna in den! Jag kände mig nöjd, äntligen händer det lite grejer. Det känns fortfarande som allting går lite segt i skolan, men vafan. Nästa termin måste jag fasen rycka upp mig!

Snart ska jag iväg och träna med mamma!

Kommentarer
Postat av: Annizh

vi slapp också.
Matte & Husmus också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback