TORSDAG?

Eftersom jag inte har något planerat denna dag, ska jag ta mig in till stan. Nu ska jag bannemej köpa de där sidenkalsongerna jag så länge velat ha, sen får vi se om jag kommer hem med något mer. Jag lär ju inte vara ensam om man säger så. Systis är fortfarande död, så nu ska vi döda honom lite till genom att ta ut batteriet och låta han ligga i 24 timmar. Hoppas hoppas hoppas att han lever sen, jag måste ju ha honom på nyår!

Sen har jag kommit fram till att HP böckerna äger, man fastnar som bara den. Ni får kalla mig ball eller töntig, beroende på hur man ser det. Men de är helt klart läsvärda och så jävla bra. Men 7:an är ju fasen lite scary! höhö, nog om det.

vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Annizh

Ladda batteriet? :P

Postat av: Felicia

HAAARRY POOOTTER!! (L)

Folk förstår inte hur bra han är! *Älska* (A)

2007-12-27 @ 18:49:59
Postat av: Petra

Anna: Han har hängt sig :P

2007-12-27 @ 21:13:55
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback