SÖTA SMÅ SEXOR

Sitter i skolan och borde verkligen plugga, jag ska, snart.
Åh, jag älskar alla små pluttpojkar i sexan! Dom är så otroligt gulliga. Jag går samtidigt som 3 killar varje morgon, och jag tycker dom är så grymt söta! Dom försöker ha lite stil, som är jättekorta med världens minsta rumpa som dom numera ska visa med häng :) Sen har en liten sexa skåp under mig, och han är så söt för varje gång jag kommer så går han undan så jag får fixa mitt först. Vi står där varje morgon tillsammans, han är så söt!

sen kan ju typ resten ta sig! förutom de två blonda rufsen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jesper sexan är Såå coool! xD

2007-12-05 @ 18:36:22
Postat av: Felicia

Hmm.. mitt namn ville inte komma med xD Men det var jag som skrev iaf ;)

2007-12-05 @ 18:37:02
Postat av: Annizh

Jesper är scout (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback