SJUKLING

Jag är så trött på det här. Jag hatar det. Det är skit, och man mår verkligen piss. Jag behöver inte gå in mer på det. Nu mår jag i alla fall bättre, har tvingat i mig lite onaka med hallon i nu. Det är det enda jag ätit på ett dygn förutom en macka och lite julgodis. Min mage är tom.

Jag fick ju inte bli sjuk nu! Jag har så mycket kvar att göra innan jul, jag måste fixa julklappar. Jag har typ 4-5 stycken kvar! Och jag ligger hemma och är sjuk. Helvetes jävla piss! Sen måste jag städa en massa också, toaletten kanske mamma får göra om jag inte hinner. Men jag har bara gjort bokhyllan i mitt rum! Skit!

Jag fick hem betygen också, eftersom jag inte var i skolan la Andreas den i brevlådan, tack. Det var ju som förväntat, och eftersom jag jämför mig med alla andra är jag ju inte nöjd. Menmen, det G som jag fick till ska jag ju försöka få bort nästa termin. Jag älskar musik, men hatar att behöva visa upp vad jag kan. Men det gör iofs ingenting, ett G spelar ju ingen roll. Det räknar man ju bort i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback