RAKETER

Hur kommer det sig att så pass många skjuter upp sina raketer redan nu? Klarar de inte av att vänta i två timmar till för att skjuta med resten av allmänheten? Jag tycker mest att det är irriterande att folk firar på mycket i förskott, redan i mellandagarna. Jag längtar tills jag står där ute på klocksslaget med kameran i högsta hugg och ett glas med dricka i den andra. Tyvärr är det ju inte direkt livat här ikväll, mer än att pappa har gått och blivit wild and crazy och säger att man får ta av allt som finns i huset idag(dvs godis i mängder) Men hittills har jag inte direkt varit på hugget, konstigt... Nåja, jag har ett par timmar på mig...

Systis tar fortfarande en tupplur, känns faktiskt riktigt surt. Men jag får sno pappas kamera istället, hoppas på att få någon bra bild i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det var Jättedåligt väder.. så jag kunde inte ta några bilder alls när jag var ute :'o

2008-01-01 @ 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback