PEPPARKAKA

Pepparkaksbaket är över, i alla fall för min del. Man tröttnar efter ett tag, står bara och käkar upp degen som borde ligga på plåten i form av bockar och granar. Så nu gav jag upp, när julskivan var slut. Nu satte mamma på pappas jul-skit-fejk-skiva istället. Jag tänker hålla för öronen, det är inte bra att höra sånt skit. Fast den första låten kan jag lyssna på, det är ju "tänd ett ljus" och den är bara superbra.

Pepparkaksdegen var i alla fall finemang, medans en massa hurtiga människor sprang runt på löpbanden proppade jag magsäcken full med deg, men..det är ju jul för fan! Träna kan jag göra senare! Imorgon är det ju gymma med skolan som gäller, känner lite fasa för att visa upp mina förmågor vid armträningarna men förhoppsningsvis sköter alla sitt. Pappa ska(om han kommer ihåg, hoppas!) köpa busskort till mig, ett månadskort. Kommer verkligen behöva det nu när man ska flänga omkring efter julklappar. Skulle vara så soft.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vilken årstid tycker du bäst om? :)

Postat av: lovingnurse

jag älskar vintern men sommarn vinner nog faktiskt. gillar att slippa ha jacka på sig :)

2007-12-05 @ 20:33:41
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Mikaela

hahhahahahaha

2007-12-05 @ 23:14:59
URL: http://giegold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback