ONSDAG

Totalt meningslös dag i skolan. Och likaså kommer dagen imorgon att vara, endast betyg(som jag inte vill se) och fika(vilket iofs är riktigt trevligt..). Sen har jag jullov. Kan ni förstå, en timme imorgon och sen har jag jullov. Då är det bara ett par få dagar kvar till julafton. Tänk att terminen är slut, det är bara en termin kvar till bal, skolavslutning och slut på grundskolan. Det känns skit, jag vill inte att det ska vara över. Jag klarar mig inte själv. Nej, en termin kvar i helvetet(som blir himlen med mina vänner) och sedan börjar ett läskigt äventyr på egen hand.

Jag har spenderat resten av dagen med Jenny och gjort kola, det blev supergoda. Nu måste jag fixa julklappar, jag kommer inte hinna i tid.

jag hatar dig. (nej, inget personangrepp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback