LINALINALINALINALINALINALINA

Dagen har tillbringats tillsammans med Lina. :) Vi skulle egentligen kolla på julklappar och sånt, men efter att ha traskat runt en stund i centrum märkte vi att ingen av oss hade någon lust utan köpte med oss brownie och gick hem till Lina. Senare åkte vi iväg till en kina resturang för att köpa med oss mat, och kollade på en film. Cocktail, en äkta-oss film. En film som slutar med att vi båda sitter och ler, så känns det inte med någon annan utom just Lina.

Vi upptäckte även våran fantastiska begåvning i brända mandlar-tillverkning, och mina brillianta pussmunnar med läppstift. Vi spanade även igenom Linas skolkatalog, det var dåligt med ögongodis måste jag säga..

Mer än så hände faktiskt inte idag. En godisfri lördag, det har det inte varit på länge!

grattis, i guess.

Kommentarer
Postat av: Annizh

skrev du grattis på pa?

Postat av: Lina

coolt, det var en riktigt äkta dig-och-mig film :) sådana gillar jag! Vi lägger till den på listan och stryker den. Vad ska vi se härnäst? :)

2007-12-09 @ 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback