KVÄLLEN SOM VARIT

Filmkvällen är över, och folket har gått hem. Tog reda på att Marie vann, tycker det var rätt. Nu kommer Amanda få en karriär, om hon nu klarar av att hålla rösten! Tänkte kolla på vinnarlåten, har ju inte hört den än. den är säkert lika dålig som de andra, men det är ju fortfarande intressant att höra, så man känner igen den på radion sen.

sitter är lyssnar på svensk hip hop, det är verkligen riktigt dåligt. Men Anton & Affe är nästan acceptabelt(?), så det är det som spelas. Endast för att jag har minnen till den. En lögn, det är förjävlig, texten alltså. Jag blir bara sur när jag hör den egentligen, och hoppas att ingen jävel tänker sådär.

"har ja varit otrogen så ska hon ha överseende
men hon ska aldrig våga på nå sånt beteende
hon ska kalla mig älskling fast ja kallar henne för slyna
och om hon får en örfil ska hon fan inte grina"

sämst.

Kommentarer
Postat av: Annizh

Svar: Ok, tack !:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback