JULKORT

Varje år skickar sjukt mycket folk julkort. Men dessa julkort är en massproduktion, där typ 6:- av de kort som säljs för 59:- går till rädda barnen eller liknande. Jag har inte tänkt på det förrän den här julen, men hur opersonligt är inte det!? Man får mellan 20-50 och 90% av dem är just sånna kort som man köper i tiopack. "Hej, vi orkade inte göra egna julkort så vi köpte 100 stycken och skickade till alla vi känner!" Så iår sa jag ifrån, jag blev arg på mamma som ville köpa dessa julkort, utan jag drog hem och skulle tillverka egna istället. Resultatet blev väl lite sisådär.. Jag skulle ju ha med en bild på alla i familjen, och Frida var inte direkt sammarbetsvillig. Men ett litet kort fick jag i alla fall till, och snart ligger det i en massa brevlådor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback