JULBELYSNING

image283
lite väl mycket va?


Jag tycker julbelysningen har blivit lite väl mycket nu för tiden. En buske täckt med lampor tycker jag kan vara jättemysigt, men nu smyckar folk hela husen fulla. Varje knut och varje träd är täckt av blinkade lampor. Vi har ju ett perfekt exempel här i Tyresö, som har täckt huset med alla regnbågens färger och här och där står det blinkande tomtar och renar. Det är liksom lite too much, det räcker med det där lilla trädet. Mer behöver det inte vara.
 
- vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det huset (Jag tror vi tänker på samma) Är fruktansvärt! >.

2007-12-19 @ 13:22:02
Postat av: sofia

menar du det på kärrvägen där vid södergården? :P
Om, då håller jag helt och håller med!! Det ser hemskt ut! :O

Postat av: Petra

haha, precis. DEN! Helt förjävligt!

2007-12-20 @ 17:41:07
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback