JULAFTON

Julafton är över.
Den var som den alltid varit, en julafton kan inte vara dålig. Men självklart börjar man tröttna lite smått på släkten som aldrig kommer med något nytt, att det bara var jag som kollade på hela Kalle Anka kändes riktigt pissigt faktiskt. Sen är det ju egentligen en evig väntan, jag var sjukt trött idag. Och vår släkt är alltid same old. Inget nytt liksom. Men samtidigt får man ju ett par goda skratt, men jag saknade Adam. Det måste jag medge.
Jag fick en del av det jag hade på listan, och är helt klart nöjd :)

Jag fick:
* Objektiv :)
* Webbcamera(Frida har snott sin till sitt rum.. Denna hade 5 megapixel, fett ball var den!)
* Tjuvlyssnatböckerna, både 1 & 2
* Harry Potter 7, x2 så en av dem ska jag byta.
* Pengar
* Kudde
* Örhängen
* Godis
* Bok
* Presentkort så att jag kan göra tavla av mina bilder.

Och säkert något mer :)

Kommentarer
Postat av: sanna

låter som bra julklappar.
Hoppas du haft en bra julafton :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback