"JAG VILL INTE ATT DET SKA KOMMA UT, ATT JAG INTE HAR MANLIGA STRÅN PÅ MIG ENSAMME EGON, UNDER NAVELN."

Mådde verkligen inte bra igår, allting var ett helvete och jag mådde illa på köpet. Men till slut gick jag och la mig och försökte sova, men det gick knappt det heller. Kunde inte ligga på mage som jag brukar eftersom jag mådde illa. Jag satte på band, gamla Sune och Bert om julen, och trolltider. Men det tog flera timmar innan jag somnade. Jag somnade i alla fall till fina sms, tack. <3

Men när jag vaknade i morse mådde jag också illa, jag gick upp och åt för att se om det var problemet, men jag hade dundrande huvudvärk så jag gick och la mig igen. Nu har jag sovit sen dess, inte bra alls att jag sover såhär länge egentligen men jag behövde det. Nu har jag bara huvudvärk. Men imorgon går jag till skolan, fan heller att jag stannar hemma när vi äntligen har en rolig vecka :) vi ska ju bara på julmarknad imorgon!

"Vi firar jul och Anders är ful, tototoa tototoa. Vi firar jul och Anders är ful, tototoa tototoa. När Anders är kul blir allt bara strul, tototoa tototoa. Runt Anders har magen...nej.. Runt magen har Anders bildäck och hjul, tototoa tototoa. Bäst att sticka hemåt nu, tototoa tototoa. Annars slår Anders mig blå och gul, tototoa tototoaaaaaaa!"

rubrik by lill-erik

Kommentarer
Postat av: anders

tycker du att jag är ful :'(

2007-12-17 @ 15:16:11
Postat av: Petra

Du är långt ifrån ful :)

Postat av: anders

=)

2007-12-17 @ 15:24:52
Postat av: Jessica

Jag fyller år imorgon, woho!:D

2007-12-17 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback