"JAG TÄNDER PÅ ALLT!"

Dagen har varit, kort? För första gången den här terminen glömde jag loggboken hemma, i hallen, precis vid ytterdörren. Vet inte hur jag lyckas glömma den, men jag kände inte att jag var i behov av den idag i alla fall. Har typ två mål den här veckan, alla mina terminsmål är klara, typ. Anders, s v i k a r e, har rakat skallen. Åååååh! Vad hände med hår? Varför vill ingen ha hår längre? Börjar det inte gå lite långt med raka-bort-allt-hår-saken nu? Visst, det är absolut inte fult, och det är riktigt mysigt att dra handen igenom en korthårig skalle, haha! Nu snackas det om att de ska raka bort håret på Gurra, gör dom det börjar jag för sjutton gråta. Ett tips Gustaf, bär badmössa i Falun, för jag slår ihjäl dig om håret är borta en morgon.

Nu har jag varit en stund hos Felicia, trevligt att se hur andra har det! :) Vi kollade även på filmen, jag är ledsen Felicia, men det gulliga i det - det såg jag inte.


rubrik by Felicia.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Varken jag eller någon annan ska raka mitt hår specielt inte andreas xD!

2007-12-10 @ 19:53:23
Postat av: anders

klart du ska gurrää:D

2007-12-10 @ 20:57:55
Postat av: Petra

don't you dare Anders

Postat av: anders

I dare, trust me =)

2007-12-11 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback