FÖRTROLLAD

Jag åkte in till stan, men kom endast hem med mina kära kalsonger. Man blir ju tokig när man går omkring bland alla panikartade människor, fy bubblan. På bussen började jag fnittra åt en snubbe som stod och lutade sig mot busskuren vid norra sköndal, och helt plötsligt kommer bussen han och hans vänner ska med. Vännerna börjar springa när en helt plötsligt vänder sig om och springer tillbaka till busskuren och sparkar hårt på den, snubben vaknar då ur sin dvala och flyger upp och springer till bussen. Det såg så otroligt roligt ut, det såg verkligen ut som att kompisen gjorde sådär varje gång de skulle med bussen! XD

På vägen hem ringde Lina och frågade om jag skulle med på bio, så en och en halv timme senare stod jag på busshållplatsen, redo att åka. När jag plötsligt ser bussen komma, på andra sidan, jag stod alltså på fel sida och sprang som en tok. Men jag hann inte, så jag kubba för allt i världen bort mot en busshållplats längre fram, men såg den åka förbi där med. Så då fick jag springa till en busshållplats ut i helvete, snacka fräsch jag var när jag väl kom fram till gullmars. Men jaja, jag såg Förtrollad med Lina och hennes granne, och det var viktigast :) skön film, så jäkla bra gjord. ;)

Lina: tänk om de inte skulle få varandra i slutet?
Nelly: Då skulle filmen inte vara från 7 år...


Kommentarer
Postat av: Linus

Haha skön tankte, men säkert logisk ;)

2007-12-28 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback