FÖR SNÄLL? skulle inte tro det

"Du är för snäll. " Det är jag inte alls det! Det är väl bara bra att vara snäll, har jag fel? Möjligtvis är jag för snäll för mitt eget bästa. Men det kan jag inte ändra på, det är en del av mig, och jag ser bara en massa dåliga konsekvenser med att inte vara "så snäll som jag är". Jag tycker själv att jag inte är särskilt snäll, jag kan vara en riktigt pain in the as, eller en finne i röven som Henke skulle sagt. Men yeye, it make sence in my head.

Ni säger att det är dåligt att vara för snäll, men om jag skulle börja bli dum, skulle ni tycka om mig då?


Kommentarer
Postat av: Charming man

Har du handlat julklappar än?

Postat av: Gurra

Men är man för snäll kanske de är så att folk bossar med en :P! Inte för att folk bossar med dig? Och petra du är perfekt som du är!

2007-12-12 @ 22:05:07
Postat av: Petra

jodå, det gör dom...
Oj, tack gustaf! :)

2007-12-12 @ 22:06:52
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: anders

jag älskar dig oavsett vad:D

2007-12-12 @ 22:40:16
Postat av: Petra

vad gullig du är :)

2007-12-13 @ 15:17:29
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback