DÄR UPPE DÄR DET ÄR TÄNT, DÄR HAR JAG SLÄKT

Nu har jag kommit tillbaka från Trosa. Det var mysigt där. Vi kom dit och tog en fika, och sedan gick vi ner på julmarknaden. Där stötte jag på Björn shifs, och köpte även lite brända mandlar. :) Sedan gick Adam och jag tillbaka till huset, vi orkade inte vara på marknaden. Vi lekte lite med hundarna. Sedan var det glögg och sånt. Och efter det blev det mat. Våran släkt är sjuk, den kan vara riktigt underhållande, men det är alltid samma visa år ut och år in. Vem har bäst/dyrast/nyast grejer. Jag är så stolt över min far som för det mesta står över och inte skryter, men herregud vad dom bränner på. Man blir inte klok på dom.

Jag har i alla fall haft en bra dag, trots att jag kan bli riktigt trött på min släkt. Hur har din dag varit? :)

askul rubrik, jag veeeet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, fattade först inte rubriken, trodde du hade stavat fel :P höhö, min grammatik är inte den bästa. (Brukar till och med stava fel på ordet grammatik XD )

Min dag var myyyysig, read my bloggish ;)

2007-12-02 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback