DAN FÖRE DOPPAREDAN

Folket(mina föräldrar) väckte mig inte imorse, eller jo. Men som alla vet så räcker det inte att väcka en tonåring en gång, så jag låg ju kvar där och tror att klockan är 10 i två timmar, det är ju skitbra.
Till frukost fick jag prova laktosfri mjölk. Det var inte gott alls. Inte alls. Det smakade en massa grädde och det får mig att må illa. Aldrig i livet att jag tänker dricka det där varje dag! Fan heller att jag är laktosintolerant eller vad det heter.

Imorgon är det julafton. Jag känner mig inte alls förberedd, det känns som jag inte är klar med julklapparna. Jag har för få. 3 stycken(+ paket till vänner) ligger där nere, och Frida har iofs ett i sitt rum. Men resten då? Det känns som jag är för snål!? Fast jag har lagtut mucho pengar på dessa julklappar kan jag lova! Ikväll blir det pynt av hela huset, klä julgran, ta fram tomtar, you name it. :) Då kommer julkänslan.


Hahah, pappa torkar av tangenterna på pianot. Gissa hur det låter!? xD Ojdå, nu började han plinka i stället. Det dånar i hela huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback