BETYG

"betygen sätts nu" 
 
Ja, det gör dem. Mina första betyg i nian sätts just precis nu, de som jag nästan har koll på men ändå inte alls. De som jag ska söka in med första gången på gymnasieintaget. Kom på nu att jag inte alls har någon aning om hur man gör när man skickar in? Jag kommer antagligen bli grymt besviken på mig själv och jämföra mig med alla mina vänner som är mini-einsteins när jag själv är en IQ-befriad ärta. Men jaja, dessa betyg ska jag endast använda för gymnasieintag, sedan ser jag de förhoppningsvis inte mer igen.

Kommentarer
Postat av: anders

du vill inte veta min poäng.

2007-12-14 @ 16:15:27
Postat av: Annizh

jag vet dina poäng anders ;)

Postat av: Gurra

Menar du att vi som har lägre poäng en dig har hjärnor som en typ nånting litet, va vet jag
har ju inte så stor hjärna:p!

2007-12-15 @ 01:00:09
Postat av: Annizh

Va?
Får jag fråga vad du menar gurra? :P

2007-12-15 @ 18:35:59
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback