AVUNDSJUK?

Just nu, sitter jag hemma i morgonrocken och kollar runt på internet och ska strax hoppa in i duschen och sedan hitta på något med någon alternativt städa mitt rum. Jenny, den skiten, sitter just nu på ett flygplan påväg till the states, USA alltså. Hon kommer sitta på ett plan och kolla på film och äta mat(iofs riktigt vidrig mat) på planet och sedan mellanlanda i Chicago. Där har hon lovat att ta kort på feta människor åt mig(hennes idé!) och sedan flyga vidare till Arisona eller vad det nu var. LA skulle hon ju till också. Imorgon kommer hon vakna upp till en frukost bestående av enbart fett - bacon, ägg, toast, dounuts, american pancakes. Och sedan kan hon gå ut på stan och shoppa. Jag, kommer imorgon vakna och gå upp för att äta en torr smörgås och lite juice.

Jaja, det är december, imorgon kommer jag faktiskt vakna upp med ett tänt ljus i adventsljusstaken. Men ändå, jag vill faktiskt också till USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback