SKOLSTART - DU ÄR INTE VÄLKOMMEN.

Skolan börjar på måndag. Har aldrig kännt så surt att börja skolan som nu, jo möjligtvis när vi skulle börja femman. Eftersom det var samma grej då - Elin och Lina är borta från skolan. Antar att det innebär ett par bra saker också - fan vad mycke tid jag kommer ha till att plugga!

allting känns så himla deprimerande. Jag måste fan sluta, sluta tänka på allting hela tiden. Men det blir så när man är ensam, tankarna flyger fritt. Jag håller tummarna för att det är ännu en av det grejerna som är posetivt med att börja skolan - jag kanske kommer på andra tankar.

Vi börjar nian.. Shit, det kommer vara 93:or, 94:or och 95:or som springer omkring. Jag kommer avlida, det kommer inte direkt hjälpa mina betyg. Det kommer bli ett tufft år, med mycket stress pga betyg och kaos i skolan. Detta kommer resultera i - min mage kommer inte må bra av det, och jag kommer antagligen ha ont mycket oftare.

Den här sommaren har varit riktigt bra, det har varit många dagar av lycka. Ständig glädje - och nu slutar sommarlovet i depp.

Kommentarer
Postat av: Elin

älskade vän... slutet på sommarlovet = DEPP
så är det... oroa dig inte för mycket över framtiden, försök ta det som det kommer. Jag vet att det är svårt, ´jag har själv märkt att jag har ett visst kontrollbehov vad det gäller att veta hur det kommer att se ut framöver men man får försöka att slappna av och hoppas på det bästa.
Ett tips är att försök att hitta på saker, det låter kanske jävligt korkat men jag tror att det kan få en att inte gräva ner sig för mycket om du till exempel skulle ta o, vad vet jag, baka kanske... matbröd, bullar eller annat som passar.
Nä vill inte säga för mycket nu och inte låta som att jag säger att det är lätt men om du känner för det så vet du att du kan ringa när som helst!

2007-08-28 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback