PRIDE! :D

Nu är jag hemma från UTÖ (har varit det ett par dagar nu men vår dator har varit dum så ingenting har fungerat.. Så nu sitter jag vid min systers dator istället.) hade det superduper mysigt med Elin, verkligen skönt att få träffa henne igen. :)

Igår var det Pridefestivalen. Lina och jag skulle gå på Aquaria(vi har längt pratat om det.. även fast det var ganska boring att vara där..)  och på vägen dit mötte vi Jessi som skulle gå på Pride. Så när vi hade varit borta på Djurgår'n så traskade vi iväg för att möta tåget! Och där fastnade vi, för jädrar vad skönt drag det var där. Askul att se alla transor och roliga gay-männsikor. Nästa år ska jag garanterat dit igen ;)

orkar inte skriva mer, är på dåligt humör. hör av mig senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback