GOODBYE SLAPP...

Är hemma från Micka nu. Det var jätteskönt att träffa henne igen, det var länge sen nu. Vi möttes i Södertälje, för att gå på Sydpoolen, varken hon eller jag hade varit där på jättelänge så vi tyckte att det var dags! Efter att ha frågat några människor om vägen hittade vi äntligen dit.

Mikaela(till tant): vet du vart Sydpoolen ligger?
Tant: Öhm.. jaa, om du kollar där...Så står det sydpoolen på huset där borta..
Mikaela: aha...

Vi kom dit, bytte om och sen var det bara att kliva in. Det var klart mindre än det var när vi var där för X antal år sedan.. Så vi stannade inte där så jättelänge. Vi gick iväg mot McDonalds, där jag köpte glass och Micka köpte..latte? Sedan var det bara ta tåget hem. På kvällen såg vi Eurotrip, och bakade kladdkaka(snarare såskaka...men det smakade gott i alla fall!)
Nästa dag gjorde vi ingenting speciellt, tog det lugnt, pratade.. Sen var det dags för mig att åka hem.
Tacktack Micka, skönt att se dig igen! <3

Idag träffade jag Elin, sista gången innan hon flyttar till internatet. Känns klart skumt, men ändå rätt okej. Vi ses antagligen snart igen, och jag får ta vara på de tillfällen jag får tillsammans med henne. :)

Skolan börjar på måndag också, jippi. Det värsta är inte att börja skolan, det värsta är att sexorna, sjuorna och åttorna kommer vara där. Jag kommer inte överleva det här året.

Kommentarer
Postat av: Jessi

vilket internet börjar hon på?:O

2007-08-18 @ 01:13:00
Postat av: Petra

vackstanäs..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback