FÖRDELAR MED ATT VARA KILLE.

När jag har så tråkigt, som jag har nu. Tänkte jag göra en lista.

Fördelar med att vara kille

* Man slipper mens vem skulle inte vilja slippa det?
* Man slipper föda barn ingenting jag ser fram emot på det sättet, om jag säger så.
* Man ser inte helt förjävlig ut på morgonen har aldrig sett en kille som ser lika hemsk ut som vissa tjejer
* Man behöver inte träna för att få muskler, musklerna ploppar upp när man sover till skillnad från oss tjejer, som får fett överallt
* Man behöver inte bry sig lika mycket om sitt utseende erkänn att ni blir mer förvånade om en tjej kommer ofixad, än om en kille gör det?
* Man slipper tjejers skitsnack finns säkert bland killar också, men inte i samma utsträckning


kommer ni på något mer? finns mycket mer, jag kommer bara inte på det nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Killar FÅR ha hår!!
De har fasen hår överallt! Vi får inte..

2007-08-10 @ 17:09:13
Postat av: Jessi

Muskler ploppar inte alls bara upp på killar...xD de måste träna liksom vi tjejer, men killar har lättare att bygga muskler, sant.

2007-08-11 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback