...

Livet känns rätt trist just nu. Jag har ingenting att se fram emot! Och det är just det jag som mest behöver. Jag behöver något att längta till, någonting som får mig att gå upp på morgonen. Just nu kan jag inte komma på någonting. Helt tomt, allting är bara deppigt. Jag vet inte vad det är, men jag mår inte bra av det. Allting känns bara trist, tråkigt, jobbigt, ointressant.

Skolan, ja skolan är igång igen. Jippijej.. stress
Har haft ont i magen två gånger den här veckan, jag undrar om det har någonting med skolan att göra? Det här läsåret kommer sluta med att jag går in i väggen..
Något posetivt som våran skola har kommit med - vi kommer kunna ladda ner föreläsningar till mobilen! Superbra.
Petra, out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback