TORSDAG

Jaha.. Idag, jo det är ungefär det jag orkar skriva om.. Jag är trött och har inget kul att blogga om.. Jag har faktiskt hållt igång min blogg i ett år nu! ;)

Vi hade nån urtråkig idrott imorse. kondition först var det flaggan som gällde. Det är helt ok så det klagar jag inte på.. Men sen.. Det vi får göra resten av tiden är att springa.. wohooo.. :P springa 3 minuter, 60-80 % av maxpulsen. Vila en minut(den minuter gick på 3 sekunder..) och sedan springa 3 minuter igen.. och det höll vi på med.. 8 gånger! jippiiiii liksom! och inte heller kunde de fixa så att vi fick lite variation. Utan..
fram
fram ------------------------------------------------------------------------------------------------>
<------------------------------------------------------------------------------------------------och tillbaka
fram ------------------------------------------------------------------------------------------------>
<----------------------------------------------------------------------------------------------och tillbaka..
..på fotbollsplanen!
ja,ni ser ju själva.. inte kul alls!
Men jag sprang, hela tiden :)

Och ikväll ska man väl dra ner till Tyresö Centrum och gå på Crazy Night.. ^^ vi får väl se vad det blir handlat.. typ godis ;)

ni får ursäkta att jag bloggar så lite, det kommer mer. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: anders

fyfan va dåligt! vi fick springa 10 ggr i våran grupp! :O

2007-04-26 @ 20:50:12
Postat av: Petra

Jag tror att vi också fickdet.. Men sen i tredje och fjärde gruppen var det 8 ggr så jag trodde att det var det i våran också!

Postat av: andersman

jag var i fjärde och vi fick springa 10!

2007-04-27 @ 22:18:51
Postat av: Julia

Usch, va jobbigt! (x

2007-04-29 @ 12:46:24
URL: http://skosulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback