TISDAG

Idag var Anna och jag på ett värmeverk! Vi åkte direkt efter lunch och efter lite virrande i östertälje hittade vi rätt. Då började det pinsamma... De hade nämligen en "porttelefon" som man var tvungen attringa i för att få komma in. Men varken jag eller Anna hade någon lust att prata. "jag trycker påknappenså pratar du" "nej, vadska vi säga?" så vi hörde inte(okej, jag hörde inte. men anna var faktiskt inte säker!) att hon som sattdär inne sa att vi fick komma in.. Så när vi tillslut hörde det och kom på att hon hade hört hela våran disskusion skämdes vi inte lite! :P
sen fick vi börja gå omkring där och filma och ta kort och lära oss en massa, nu hoppas vi på att vi kan få ut något av det:)

Jag hade i alla fall kul, och det blev mycket skratt (ofta när jag lyckadesklanta till något..) ;)

Menmen, ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha :D vad gjorde ni där för nåt? är det prao eller?

Postat av: Petra

näe, vi skagöra en film i NOn, så då åkte vi dit!! ;)

2007-04-19 @ 07:35:09
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback