HÄNG

Killar med häng. Jovisst, det kan vara skitballt och snyggt och jag medger att vissa kan verkligen se skitbra ut i det. Men nu har alla det. Och det har kommit någon ny slags trend att man ska ha byxorna nedanför hela rumpan! Jovisst, halva poängen är att visa kallingarna men om man har de som alla har de nu kan de ju fan skippa byxorna! För alla killar måste ju bara visa att de har de där björn borg-kallingarnasom inte änns är särsilt snygga(enligt mig).. Och sen ska man fasen ha lite rumpa om man ska ha häng! hälften av alla har en rumpa med3 centimeter omkrets och.. det blir bara löjligt! Jag kan inte säga när jag tycker att de sitter bra, men.. äsch, jag vet inte.. upp med byxorna!


Kommentarer
Postat av: andäärs

nej fyfan att ha byxorna uppe vid navel, det ser ju ut som babianarslen föfan! XD:O

2007-04-22 @ 19:47:44
Postat av: anders

oj lite nurrad i stjärten stavning kanske..

2007-04-23 @ 17:47:23
Postat av: Petra

Jag har inte sagt att ni ska ha de uppe! Men vafan, ni behöver inte ha byxorna vid knäna!

Postat av: anders

haha :D jodå xD

2007-04-26 @ 20:50:52
Postat av: ellinor

björn borg-kallingar är det absolut tråkigaste och mest opersonliga som finns!

2007-05-01 @ 22:24:53
URL: http://ellinoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback