FREDAG

Ja, gud så skönt med fredag. helg! tack!
Den här veckan har varit väldigt bra. Som ni antagligen redan läst så var jag på ett värmeverk i tisdags.. Och i måndags var vi på picknick för lollo som fyllde 15år :)

Sen i onsdag så fyllde jag år! Det var trevligt. Och mina finfina vänner, Lina, Elin och Jenny, hade fixat värstalilla picknicken i Jennys kök efter skolan, tacktacktack. Ni är bäst i världen :)
Och igår.. då tog jag hål i öronen. Så nu har jag det! det känns väl bra.. :)

Och idag.. Idag har jag blivit klar med tyskaför terminen typ! så himla skönt!
och sen fick jag "brev" tacktacktack du. Om du läser det så vet du vem du är:)<3

Kommentarer
Postat av: Pensy

Härlig vecka du har haft din lilla skrutt ;)
Behöver jag ens fråga vem du fick "brev" av?? ;P nu sitter du snart lika mycket i skiten som jag ;)

2007-04-20 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback