BEBISAR OCH SÅNT..

Jag bad Ozzy säga ett ämne. Han sa bebisar.. Så bebisar får de bli..

Bebisar är.. Söta! De är ju självklart, nästan alla bebisar är söta/gulliga whatever! Men på något sätt har jag ganska svårt för bebisar.. Antagligen för att jag inte har något litet syskon och inte heller en enda liten plutt i släkten heller. Oftast har jag inte tålamodet för dem.. Och kan inte se deras behov.. Jag kan inte heller bete mig som andra inför barn, alltså prata lite mer bebisspråk aktigt( iofs så behlövs ju inte det, min röst är ju ungefär från den åldern..) Men.. de är söta! helt klart :)

Jag är totalt knäpp.. Men när jag ser mig själv i framtiden. Ser jag mig själv ensamstående mamma.. Det ska inte vara så att jag är olycklig eller nått, utan det har bara blivit så! Och mitt barn, är adopterad. En liten kines-flicka som är hur gullig som helst. Jag har ingen aning om varför, men det är just så jag vill ha det. Pojkvän skulle jag få efter ett tag, men från början skulle jag vara ensamstående.. är jag knäpp i huvudet?


Kommentarer
Postat av: Lina

Varför ensamstående med en liten adopterad kines-unge? :S Är det inte roligare att få ett barn ihop med någon man älskar som liknar en själv??

Postat av: Petra

Jamen det var ju det jag sa.. jag har ingen aning!

2007-04-13 @ 20:42:31
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Pensy

Ja, du är totalt knäpp! men det var ju ingen nyhet...kineser är söta men man vill ju ha en egen! en som man har gjort alldeles själv (med viss hjälp från en manlig varelse förstås) :D

2007-04-22 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback