Denna dåliga myten. ( sann förståss, men dålig. )

Det där med att Killar är så mycket starkare än tjejer, och snabbare och allt. Och bättre på alla sporter.
De verkar hålla sig kvar.
Det finns ingenting jag njuter mer av än när jag vinner över killar. Det är en stor lycka, för de blir ju så otroligt generade och sura och allt det där. :) I love it
Som på badmintonen förra veckan.. Vi körde småmatcher och jag vann två gånger mot en kille, snacka om snopen han blev. han tyckte verkligen att det var jobbigt. Det är såååå kul :D

Killar, vi kan faktist vara bättre än er på saker, INSE.


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha bra gjort Petra :D

Postat av: Pensy

Så rätt, så rätt...

2006-09-28 @ 20:51:08
URL: http://pensy.blogg.se
Postat av: Anna

Haha bra jobabr Petra!
Jag fattar inte varför killar jämt tror de är bättre än tjejer, vissa killar är sämst på något och vissa tjejer är jättebra på något. Så alla killar, jag äger er ^^
Haha (;

2006-09-29 @ 16:33:05
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback