Brandlarm x3, stan och varm choklad.

Jädra brandlarm, säger jag bara!
Brandlarmet gick, vi sprang ut. Det spöregnade och jag fick låna min käre(!) kusins jacka, vilket mer var som en mantel, som täckte hela mig. Vilket gjorde att jag inte blev blöt och jag hade det ganska mysigt :)
Brandlarmet gick igen, vi sprang ut. Denna gång hade min käre kusin tagit av sig jackan, och man stod där och kramade med Jenny för att hålla kroppsvärmen uppe och inte bli alltför blöt..
Vi gick på BG.. " Ställ upp stolarna så får ni gå hem!" *Piiiiip, piiiiip, piiiip* " Men vafan! "
Vi går ut denna gång, massor av människor springer till skåpen. Men såklart har vi tagit fel väg så att vi inte kan komma dit. Utan måste stå och vänta medan de stänger av larmet.
Vi får gå in, när jag kommer in.. * Piiiip, piiiip, piiip *  "Helvete, jag ska ha mina grejer!"
Jag springer in och tar mina grejer och springer ut. Pjuu, skoldagen över.. xD


Ejl och jag pker in till stan, hittar inte något så vi åker hem till Elin :) Hos Elin fixar vi varm chocklad och bulle ( :  Välförtjänt


Har tänkt på hur mycket jag uppskattar mina vänner, hur mycekt jag tycker om att umgås med dem. Hur trevligt och mysigt vi har det. Jag vill alltid ha det så. Vi behöver inte göra mycket, det är mysigt i alla fall. Tack


Meningslöst inlägg men lite för mycket arga kommentarer och lite svordommar, men.. Brandlarmet har ringt så himla mycket på sista tiden! Är det någon ungjävel som tänder på eller sprutar hårspray på brandlarmet så %#¤"&%#"!

Kommentarer
Postat av: Pensy

Helt korrekt! Brandlarmet kan ta sig, för jag blev snorig på kuppen :X


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback