Vinter har både fördelar och tyvärr lite nackdelar..

Åh, det börjar bli vinter.. Det är så mysigt..

Och jul. Jul är den bästa högtiden, allt är så mysigt. Alla är glada. Det är riktig mysfaktor.

Men sen är det lite problem.. Kläder och skor, som alltid. Asså.. Modet nu är ju förjävligt. Jag fattar det inte. Som hon programledaren i Idol, vad fan har männskan på sig? ( förlåt, ni som gillar det. )
Fy, för hennes kläder.
Och skor, jag hittar aldrig skor på vintern. För på vintern kan man ju inte ha den sorts skor som jag vill ha. Jag är annorlunda, jag är inte tjejig..
Seriöst, sånna där långa skor, alltså sånna som går upp till knäna. Sånna kan vara jättefina, på andra. Men jag kan inte ha sånna. Det låter kanske konstigt, men.. Jag känner mig som en fjolla när jag har på mig sånna.. Jag kan inte hjälpa det.. Och kängor.. Näe, det är inte min stil det heller.. Och skulle jag köpa killskor, då skulle jag tänka hela tiden att alla kollar på mig och konstaterar att hon säkert har trott att det var tjejskor men att det inte var det. Asså, gud. Jag är så töntig.

Någon som har ett sånt här dilemma, och i sånna fall vet vad man kan köpa skor?

Kommentarer
Postat av: Elli

hmm jobbigt :/ men jag tycker, att om du vill ha killskor så borde du köpa det. Och jag tror inte heller att nån kollar på dig och tänker att du "valt fel", eftersom killskor har ju inget speciellt som man ser att det är just Killskor.. skillnad ifall en kille gått runt i högklacade tjejskor! DÅ tror jag att folk hade kollat lite extra! :)

Postat av: Petra

Haha, ja du har rätt.. Men.. Jag har ju tyvärr inte hittat några bra killskor heller.. :P

2006-11-08 @ 07:47:57
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: J

Men jag har köpt killjacka för den va mkt skönare o varmare än samma jacka fast i dammodell ;)
Så köp killskor du också, inge fel me det :D

2006-11-08 @ 21:19:24
URL: http://jessich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback