TISDAG

Hemstudiedag. Jobbade på våran skiss till Falun, helt meningslöst tycker jag.. Men men..
Jobbade sedan på mitt eget bildprojekt.. Hemligt..

Har inte gjort så mycket mer idag, åkte med mamma och handlade. Vi ska fira mammas och pappas bröllopsdag lite idag, silverbröllop :) 25 år, inte illa!

Ska försöka ta ut min månadspeng idag också, en del av dem. Bli inte chockade tjejer och killar, men jag har inte tagit ut min månadspeng sen i mars! xD jag har lite pengar nu om man säger så.. hihi, har ni då fattat att jag inte är så intresserad av shopping? :-P Jaja, man behöver ju lite pengar till julklapparna så.. :)

Aja, vi hörs och ses! : )

Kommentarer
Postat av: Anna

SEN MARS? :O ^^
Det är ju ÅTTA månader.
Det måste bli en förmögenhet xD

Postat av: Petra

haha, jaa xD

2006-11-28 @ 21:09:57
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback