MÅNDAG

Jaa.. Nu sitter jag här.. Som nästan alltid.. :P

Idag har jag varit i skolan.. |-) Det är tråååkigt, och det går segt..
Sedan traskar man hem.. och sätter sig här. Försökte jobba lite, men jag fattar ingenting på kursen.. ( en väldigt enkel kurs, för enkel tycker jag.. så det känns som jag gör fel.. ) Sedan satt man ju bara här, vid datorn. Jag måste skaffa ett liv!

Sedan åt jag.. Och sen bakade jag och mamma biscotti :) Mums!
Sen börjar CSI och Prison Break ;) naaajs.

Åh, vad jag längtar till helgen. Bara umgås och ha det härligt med tjejerna! Synd att inte Linus kan.. Fast hon kanske kommer på kvällen/morgonen!?

Jaja, God kväll gott folk( oj, nu lät det som att det är många som läser min blogg.. Men, de är dåligt med kommentarer så jag vet icke!? ;) ) och.. lite senare.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Beccs

tjo petrus :)
här har du ett troget fans! sluta inte skriva, det är dina inlägg som är roligast :)

bamsekram från beccs :)

Postat av: Petra

Hihi, va roligt! :D Nu blir man glad (:

2006-11-20 @ 21:24:23
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Linda

hahha, jag läser också din blogg med nöje :D Gillar stilen du skriver på. Go girl! :P

2006-11-21 @ 19:25:59
Postat av: Petra

Hihi :)

2006-11-21 @ 19:46:10
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback