Kärlek = nejtack.

Äsch. Kärlek är bara kompliserat.. Det är ingenting för mig.

Första andledningen: Jag är ful.
Andra anledningen: Ingen gillar mig eftersom jag är ful.
Tredje anledningen: Eftersom ingen gillar mig så spelar det ju inte någon roll ifall jag gillar någon.
Fjärde anledningen: Jag vet ingenting om kärlek eftersom jag hela tiden har undvikit det.
Femte anledningen: Eftersom jag inte kan något om kärlek vet jag inte heller om jag vill ha någon.
Sjätte anledningen: Om jag inte vill ha någon är det väl onödigt att gilla någon?
Sjunde anledningen: Om det är onödigt borde jag inte bli kär övetrhuvud taget.

Fattar ni något av det jag försöker säga? Kärlek är ingeting för mig, eftersom jag inte kan något..

Borde jag ändra uppfattning?

Jag vet ingenting, jag hänger inte med i mina känslor och jag har slutat bry mig om dem. Det funkar liksom inte. Jag är för blyg.. och skulle jag inte vara blyg skulle jag ju ändå bara skämma ut mig eftersom ingen skulle gilla mig då heller... :S

Okej.. Jag behöver terapi.. ^^

Kommentarer
Postat av: Jullebull.

Men hurru du, Lite självförtroende skulle ju göra susen!
Kom igen, jag vet att du vill. :)
Lycka till,
Kram Julia.

Postat av: Petra

Haha, jag har tyvärr väldigt dåligt självförtroende..
Ja, möjligtvis så vill jag.. Men jag vet inte.. :)

tack detsamma :)

2006-11-11 @ 17:28:21
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Emily

Haha känner igen mig lite grann, speciellt 4.an haha :)

2006-11-12 @ 14:09:33
URL: http://priincipessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback