Äsch..

..livete rullar på, orkar inte tänka så mycket! även om jag gör det ändå.
Jag tar dagarna som det kommer, jag har lärt mig att jag tänker alldeles för mycket. och dagdrömmer gör jag också, usch och fy!
Någon annan som dagdrömmer? Nej, iofs så vet jag inte om det jag gör är att dagdrömma..
Jag går omkring och gör upp egna fantasihistorier, om saker som jag vill ska hända. Är det att dagdrömma? Det är så otroligt onödigt och irreterande att jag håller på så, jag håller på med dialoger och allt.. *-) Skumt!

Kommentarer
Postat av: Beccs

haha, det är bra petrus!
dagdrömma ska man göra ;)
det är bra för hjärtat! xD

(h)

Postat av: linda

hahah xD, jag dagdrömmer jämt. Då brukar jag sitta och glo på någonting, och vara icke-kontaktbar.

2006-11-22 @ 20:25:22
Postat av: Pensy

Gör du också så?! Jag trodde jag var den enda som hittar på ett roligare liv för mig än jag har...Jag har gjort så hela livet....skumt skumt´..

2006-11-23 @ 08:11:42
URL: http://pensy.blogg.se
Postat av: Petra

haha, va bra att jag inte är ensam! :P

Det är bara så synd att dessa drömmar nästan aldrig blir verklighet!

2006-11-23 @ 20:04:15
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback