TISDAG

Jahapp, ännu en dag har gått. Bara 5 dagar kvar till Julafton. :)

Idag gjorde jag i princip ingenting i skolan, eller ja. Inget skolarbete i alla fall, men det gjorde ju ingen annan heller så..
Vi började med utvärderingar, yaaay! Sedan när de var klara skulle vi städa skåpen, dvs kasta alla dessa papper som jag lyckas samla på mig under terminen, shit vad mycket det är alltså! Jenny vet, hon har turen att dela skåp med mig.. ( fattar inte varför de inte kan köpa in 3 par skåp till, så att vi slapp dela!  ) Efter det gick vi in i den otroligt mysiga, varma och jättesköna aulan * ironin flödar*. Där vi kollade på film, Madagaskar ( haha ) Ja, ni förstår. "Vi är inte 15 än.. " Så då får vi kolla på tecknat(!) Efter 1 och en halv timme(?) gick vi ut därifrån, efter en mysig stund där inne med dömnande ben och hackande tänder. Vi kommer ut och går till matsalen, där det är julbord, jei :) Det var gott, mandarinerna var goda! ( haha, nej nu stirrar Bille på mig.. ) Allt annat var också gott! ^^

Sen blev det inte mycket mer gjort... Städning lite överallt ( jag gjorde ju såååå mycket.. okej, skulle faktiskt ha gjort något om det fanns någon trasa eller sprutflska kvar.. )

Sedan traskade jag sakta hemmåt.. Kom hem och så var det dags att städa, ännu en gång yaaay! Skulle städa mina garderober, i stort sätt gjorde jag inte så mycket. Tog ut allt, torkade ur skåpet, la tillbaka lite och lite åkte ner i en liten låda ( och den lådan innehåller numera betty spagetti och sånna där grejer, haha. Kan inte fatta att jag inte har lagt undan dem än! ) resten av grejerna ligger kvar på sängen.. Jag får helt enkelt fixa det med mamma senare, eller någon annan dag..

När pappa kommer hem ska han och jag åka och köpa gran :) mysigt!

Imorgon slutar vi skolan :D Vi börjar halv tio! :) synd bara att det betyder ett farväl av sina vänner..

Jaja, nu ska jag nog sluta skriva..


"If I could, then I would
I'd go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go"

- The Calling - Wherever you will go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback