Fuglesang!

Gaaah, nu landar han snart.. den där snubben, Christer Fuglesang..
Shit, vad tänker han nu ? "Om en timme kan jag vara död!"
usch, va läskigt! tänk om landningen inte funkar, helt sjukt! :S

och på tal om ingenting( eller jo.. ) så är det typ bara en dag kvar till julafton! näe, jag är inte beredd ju!
Jag är klar med mina julklappar ( tror jag.. får väl springa iväg imorgon annars.. :S ) och städningen är väl också klar tror jag. Sen ska man rimma och slå in paket imorgon, shit jag vet inte om jag änns vill rimma i år.. Jag är så himla dålig på det, och det är bara jag som gör det!

nääe, nu ska jag smita ner och checka landningen som är om några minuter.. skriver kanske mer sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback