äntligen!

Åh, nu är det inte långt kvar till julafton! Det är ju bara 3 dagar, helt otroligt!
Och jag har fortfarande en julklapp kvar.. PANIC! ( at the disco xD ) Näj men det fixar sig, jag har en nödutgång ;)

och städandet är klart, typ. GUD VA SKÖNT! Jag har varit på G idag, fick två rum klara. Jag gick upp halv sju idag ( you know, det ligger inte i min natur.. ) så traskade jag förbi Jenny och tillsammans gick vi till Linus och kollade på julkalendern och frukost :D och sen kollade vi på "She'e the man", en helt okej film faktiskt, kul! :D snart ska jag baka kakor..  :)

...och vi har lov nu också, glömde jag påpeka. härligt härligt :D
näe, tråkigt inlägg. Förslag på något ämne som jag ska komma med mina proffitionella åsikter om ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback