Vit choklad-jakt


Random bild.. Är med i en tävling med den, min fotolärare tyckte den var braaaaaaaaa..


Måndagar är rätt värdelösa. Många av mina lektioner i skolan är värdelösa just nu. Lektionerna är mer upplagda så att man ska få tid att prata med läraren, medan hela klassen sitter och gör ingenting. Det är rätt värdelöst. Borde troligtvis skaffa mig ett jobb också, någon som har något? haha. Malin och jag var även på Marabou-vit-choklad jakt idag. Den kommer egentligen inte ut förrän om två veckor, men har börjat säljas svart på vissa ställen då en transport blivit stulen. Vem fan stjäl choklad? Fetton. Vi hittade i alla fall ingen, vi får väl vänta som alla andra till v.42..


Kommentarer
Postat av: malin

:( lessen malin blev då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback