Music is my drug

På senaste tiden har jag haft svårt att slappna av, och det enda som har fungerat är musik. Nu tror ni säkert att Mozart har spelats ur högtalarna, men det skulle aldrig fungera för mig. Att försöka göra någon slags avslappning verkar inte gå. Jag har därför börjat lyssna på de här tre låtarna när jag är stressad. De är alldeles lagom. De skriker liksom åt mig. Det bästa är ju att skrika med själv också, men det skulle ju bli lite konstigt om jag gjorde det på bussen. "SO FUCKING BLOW THOSE WORDS OUT THE BACK OF YOUR HEEEAAAD!" eeeh...nä. Men all stress släpper när de skriker, när musiken är hög. Det finns inte plats för tankar och klumpen i magen löses upp när jag hör musik som jag tycker är bra. Tacka gudarna för musik.

 

HUR BRA!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback