Tidig 18årspresent

Alltså, jag är i chocktillstånd fortfarande. Här hade jag planerat in en fika med Lina, mötte upp henne inne i stan och hon sa att hon ville gå till ett fik vid Odenplan. Jag tänkte inte mer på det, hon betedde sig lite mysko men jag noterade inte riktigt det. Lina är ju lite mysko :) Så vi tog oss till Odenplan, där Lina inte kunde hitta till fiket som hon tänkte på. Helt plötsligt går vi förbi en teater där Malin står. Jag blev jätteförvånad och undrade vad hon gjorde där, jag visste inte att hon skulle på teater. Men jag tänkte inte mer på det, förrän de började sjunga "Ja må hon leva" och hålla fram ett kuvert som det stod PETRA 18 ÅR på, samt ett paket.

De hade alltså tillsammans bokat biljetter till en show på den teater som vi stod utanför, och jag var grundlurad. Förstod verkligen INGENTING. Det är så roligt med överaskningar, och det här var nog den första riktiga som jag har fått.

Showen vi såg är svår att förklara, men det var i alla fall Henrik Fexeus, som är någon form av tankeläsare/magiker/somethingthatIdon'tknowwhatitis. Han gjorde oss verkligen mindfucked.. Han bad oss dock att inte berätta allting, men det var verkligen otroligt fascinerande och förvirrande. Det finns så många frågetecken i mitt huvud som jag aldrig kommer kunna klura ut. Vare sig allting är fake eller ej så är han sjukt skicklig, och det är grymt ballt..

Det var i alla fall en grym kväll. Jag tror inte att jag kan få ner i ett bra inlägg hur kul den här kvällen var, speciellt inte eftersom jag verkar vara lite butter nu av någon anledning som jag inte är medveten om. Men tusen tack tjejer, ni är verkligen fantastiska. Vill bara krama om er om och om igen :) Tusen hjärtan till er.

 

 
Senaste bilderna på oss... HOT!


Kommentarer
Postat av: malin

tihi.. du är värd det! :)

Postat av: Jag är lite mysko

KRAM KRAM :):):):):)

2010-03-29 @ 19:56:49
URL: http://babbelburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback